суботу, 23 серпня 2014 р.

Майстер-клас "Як пошити прапор України"

Будемо шити великий прапор стандартного розміру 135х90 см. Тканину я брала в магазині "Текстиль контакт". Продавці порадили синтетичну, яка коштує 14 грн. за метр. Якщо потрібен один прапор, то можна купити по 50 см. кожного кольору.



1. Відміряємо два відрізи тканини (жовтий і блакитний) кожний розміром 140х49 см.


 2. Зшиваємо дві смужки разом, відступивши від краю 2 см. Щоб шов був рівний, я попередньо намітила його самозникаючим маркером і прошила руками.


 3. Стик треба сховати. Для цього складаємо тканину навпіл, прасуємо шов на один бік, підгинаємо і зшиваємо.


В результаті необроблений край ховається всередині і у нас виходить міцний подвійний шов.


 Ось так цей шов виглядає і іншого боку.


4. Тепер обробляємо краї. Загибаємо тканину з кожного боку 2 рази на 1см. і прошиваємо. Перед тим, як строчити, я заутюжила краї. 


За таким принципом прошиваємо три сторони.


 5. Два кутки додатково прошиваємо трикутником, щоб вони не розтріпалися вітром.


 6. Останню сторону робимо наступним чином. Край підгинаємо на 1 см., потім знов на 3 см. і прошиваємо подвійним швом або зигзагом. У мене древко було широке, тому я залишила не 3, а 5 см. Блакитний колір має бути зверху.


Зверху теж прошиваємо, щоб прапор тримався міцно на  утримувачі.


 Прапор готовий. Прасуємо, чіпляємо на древко і встановлюємо. Слава Україні!




Немає коментарів:

Дописати коментар